u know me??

MUAR- CHERAS, JOHOR- KL, Malaysia
Ada apa dengan Ezumi Ayum? emotional. sensitive. nice.loving.loud. sophisticated. fashionable. snobbish. friendly. fussy. choosy. im addicted with cool shades N im obsessed with LEMBU hihihi.... NOORHAIZUM IZYAN BINTI KAYALAN nama di beri, d lahirkan d sepital MUAR JOHOR pada tanggal 16 SEPTEMBER 1989, asal JOHOR, so org JAWE LA, d besarkan merata2 tempat..SEK REN kat SEKOLAH RENDAH TAMAN CUEPACS dri darjah 2 - darjah 6 aja...heheheh..pas tuh sekolah menengah pulokk, kat SEKOLAH MENENGAH BUKIT GAMBIR MUAR JOHOR...pas tuh SPM xbape bek sgt...aku msuk la konon yer na dptn sijil dlu b4 dpt panggilan UPU, so aku wat la sijil kat ILP LEDANG tuh hurmmm sekerat jalan aja, coz dpt twran stdy tmpat len...kat KL. sambungla stdy 3 thn kat KOLEJ TEKNOLOGI ANTARABANGSA CYBERNETICS mek kos bsnss...dh hbs wat diploma dalam PENGURUSAN PERNIAGAAN..aku smbung ag BBA BACHELOR BSNSS ADMINSTRATION (UPM )LA WOOO ....4 thn...hobi pe ag shopping arr, suka makan, suka tido...ckp sal blog saje aja...mmg dlu ada blog tp xupdate2 un, hehhehe..hah klu rajin usha2....arrr blog aku ni...MUAXXXXXXX..LUV U ALLL apa yang boleh..bukan apa pun xboleh sya bangga jadi org jawa hahahhaha

Thursday 19 May 2011

GrouP GamBIr HiLL 1989


budak2....group GAMBIR HILLS 89


aku gan ain gak yg siang ikan!!


aii kak?? posing pulakk??


cehhhh2...menumbuk bawang ker??


 sebuk menyiapkan air asam


         dah lumat tuhhh...

  
 hahahahaha...nyuumyy sedap niyh..


   ada owang wat2 bz pulakk??


  ikan la tuh...jgn wat main...


akhirnya...jadi jugak air asam ni..xsia2 ok LULUS wat mantu ni..


 amer yg pelahap saboo tggu yg len mer..


makan time....


 hah kooo..siap ada kek lagi sponsor by AIN AZIZ


wajah ceria.....mereka....


kek 1st gathering!! sedap!!!

Ni first Gathering group Bukit Gambir 1989, setlah bpe thn nth xjumpe hehhehehehe, dari atas tuh, nth no name, sebelah dyer aleep, ain aziz tuh aku lerr ezum, awek mizdlufadli, noorain, kak long, mastura, bawah yer lak ted bakal suami kepada mastura, amer chan, shahrul apex, rafiq, ya;au izuan, roy dan lain2 lagi hihihi....ni aja yg join klu xramai kot yg lam group ni. mybe bz kot...Buat pertama kli yer, admin group ni wat gathering menjadi pulokkk hahahahaha, lokasi bertempat d kediaman Roy a.k.a Along kami semua hihihi, Ajk masak memasak pulak besa la...aku na ain la mgsa yer...mmg xhengat aku n ain kne siang ikan hmpeh toii daq2 ni....si ted gn ya;au wat cecah ikan...air asam, shahrul apex plak Ajk Logistik kje ya p kdai li barang yg xckup huhuhu....best jugak sekali sekala wat cam ni kan???

2 comments:

  1. mber2 sktc pnye bile lagi??hehehe

    ReplyDelete
  2. tggu kiter wat event la...aku post byk2....jgn wsau..hahahhaha.....

    ReplyDelete